VOP
INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Obchodná a servisná spoločnosť s ručením obmedzeným - Všeobecné obchodné podmienky - ďalej: VOP
Obsah:
I. Výkladové ustanovenia
II. Úvodné ustanovenia
III. Vytvorenie zmluvy
IV. Plnenie zmluvy
V. Podmienky plnenia, námietka odovzdania
VI. Ceny a platobné podmienky
VII. Zodpovednosť
VIII. Vybavovanie reklamácií, zákaznícky servis
IX. Právo na odstúpenie od zmluvy
X. Správa údajov, ochrana údajov
XI. Akcie, zľavy
XII Záverečné ustanovenia
I. Výkladové ustanovenia:
1.1. Predávajúci: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft., ako právnická osoba, ktorá koná na účely súvisiace s jej podnikateľskou ekonomickou činnosťou
1.2. Kupujúci: každá fyzická osoba, právnická osoba alebo organizácia bez právnej subjektivity, ktorá alebo ktorá s Predávajúcim využíva webovú stránku - internetový obchod - prevádzkovanú Predávajúcim, za účelom uzavretia budúcej kúpnej zmluvy na akýkoľvek jednotlivý tovar uvedený na internetovej stránke. alebo položky špecifikovanej podľa druhu a množstva, uzatvára zmluvu.
1.3. Internetový obchod: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. webová stránka s názvom www.gazdabolt.hu prevádzkovaná spoločnosťou
1.4. Budúci nákup a predaj vecí podľa druhu a množstva:
Podľa § 6:231 zákona V z roku 2013 Občianskeho zákonníka:
(1) Ak sa predávajúci zaviaže poskytnúť budúcu službu druhu a množstva určenej veci a strany si určia výšku množstevného rozdielu, o ktorú môže predávajúci dodať väčšie alebo menšie množstvo, ako je množstvo dohodnuté v zmluve, kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu zodpovedajúcu skutočne dodanému množstvu.
(2) Ak predávajúci dodá menšie množstvo, ako je najmenšie množstvo povolené množstevnou odchýlkou, uplatnia sa následky jeho porušenia zmluvy s prihliadnutím na množstvo dohodnuté v zmluve.
(3) Ak sa predávajúci zaviaže k budúcemu servisu veci určenej podľa druhu a množstva, môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, kým mu predávajúci neponúkne plnenie; ak je predávajúci povinný plniť zmluvu v splátkach a už ponúkol splnenie časti služby, potom môže kupujúci vypovedať zmluvu na služby, ktoré ešte neboli ponúknuté na plnenie. Uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy alebo odstúpenie od zmluvy je kupujúci povinný nahradiť predávajúcemu škodu, ktorá tým vznikla.
Predávajúci uplatňuje pravidlá predaja vecí určených podľa druhu a množstva na semená, rastliny, umelé a organické hnojivá, iné chemické látky, zeminu, črepníkové a pôdne pomocné látky, ako aj prostriedky na ochranu rastlín.
1.5. Produkt: všetky obchodovateľné hnuteľné veci, ktoré možno vziať do vlastníctva a sú určené na predaj v ponuke Internetového obchodu.
1.6. Spotrebiteľ: spotrebiteľ definovaný v Občianskom zákonníku, t.j. fyzická osoba konajúca mimo rámec svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti.
1.7. Záruka: povinná záruka uvedená v Občianskom zákonníku av osobitných právnych predpisoch pre spotrebiteľské zmluvy
1.8. Zmluva o neprítomnosti: spotrebiteľská zmluva, ktorá je uzatvorená v rámci systému predaja na diaľku organizovaného za účelom poskytnutia produktu alebo služby podľa zmluvy bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán tak, že za účelom uzavretia zmluvy, zmluvné strany používajú zariadenie, ktoré umožňuje komunikáciu len medzi neprítomnými stranami
1.9. Zariadenie umožňujúce komunikáciu medzi neprítomnými stranami: zariadenie, ktoré je vhodné na vyhlásenie zmluvy v neprítomnosti strán - za účelom uzavretia zmluvy. Takýmto zariadením je najmä adresný alebo neadresný formulár, štandardný list, inzerát uverejnený v tlačovom produkte s objednávkovým formulárom, katalóg, telefón, telefax a zariadenie poskytujúce prístup na internet.
1.10. Zásielkové miesto: Predajný automat alebo klasické výdajné miesto balíkov prevádzkované subdodávateľom poskytovateľa poštových služieb určené na prepravu tovaru zakúpeného Kupujúcim.
II. Úvod:
2.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky obsahujú obchodné podmienky pre vznik budúcej zmluvy o predaji a kúpe produktov a produktov určených na predaj v internetovom obchode prevádzkovanom predávajúcim na adrese www.gazdabolt.hu, ako aj podmienky dodacie a platobné podmienky, pravidlá zodpovednosti, ako aj podmienky pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy, ako aj práva a povinnosti Kupujúceho a Predávajúceho, ktoré je možné voči sebe vymáhať.
Rozsah týchto všeobecných obchodných podmienok zahŕňa iba služby poskytované Internetovým obchodom, Produkty predávané Internetovým obchodom, informácie sprístupnené v Internetovom obchode, vzájomne vymáhateľné práva a povinnosti Kupujúceho a Predávajúceho a právne vzťahy medzi Kupujúcimi a Predávajúcim.
Jazykom zmlúv, na ktoré sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky, je maďarčina.
Zmluvy spadajúce do rozsahu týchto VOP nie sú písomnými zmluvami, predávajúci ich neukladá.
Rozsah týchto všeobecných obchodných podmienok sa nevzťahuje na transakcie založené na samostatných písomných objednávkach a zmluvách medzi predávajúcim a kupujúcim, ako aj na zmluvy uzatvorené vo verejne prístupnej predajni predávajúceho.
2.2. Údaje o predajcovi:
· Názov spoločnosti: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Spoločnosť s ručením obmedzeným Obchod a služby
· Sídlo: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.
· Poštová adresa: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.
· IČO: 13-09-149602
· Pobočky:
Farm shop_1: Veľkoobchodný kvetinový trh Flóra Hungária, Szigetszentmiklós, výjazd M0
Gazdabolt_2: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.
· Daňové číslo: 23489127-2-13
· Centrálna e-mailová adresa: info@gazdabolt.hu
· Telefonický kontakt: (+36) 20 967 4211
2.3. 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi. (II.26.) Vlád. v zmysle ustanovení § 11 ods. (1) vyhlášky predávajúci zverejňuje na internetovej stránke www.gazdabolt.hu informačný list pre spotrebiteľa, ktorý tvorí prílohu týchto VOP a je súčasťou VOP.
III. Zmluva bola uzavretá:
3.1. Informácie uvedené v internetovom obchode nepredstavujú ponuku na uzavretie zmluvy. V prípade objednávok spadajúcich do rozsahu týchto VOP sa za navrhovateľa považuje Kupujúci.
3.2. Postup pri uzatváraní zmluvy:
3.2.1. Technické kroky, ktoré je potrebné vykonať na uzatvorenie zmluvy elektronicky, ako aj poskytnuté nástroje na identifikáciu a opravu chýb pri zadávaní údajov pred odoslaním zmluvného vyhlásenia:
3.2.1.1. Kupujúci si musí vybrať požadovaný produkt buď na stránke príslušnej kategórie produktov alebo na základe výsledkov „Vyhľadávania“! Potom - ak chcete z daného Tovaru nakúpiť - musíte vyplniť vstupné pole "Množstvo" a kliknúť na tlačidlo "Pridať do košíka"! Tým sa do košíka Kupujúceho pridá požadované množstvo Produktov.
3.2.1.2. Predávajúci dáva Kupujúcemu do pozornosti, že aktuálne vybrané Produkty a ich množstvo môže Kupujúci vždy sledovať v boxe s názvom „Košík“ na pravej strane užívateľského rozhrania.
3.2.1.3. Ak si Kupujúci želá zmeniť množstvo Produktu, môže zmeniť množstvo vo vstupnom poli „Množstvo“.
3.2.1.4. Zákazník môže vymazať vybraný Produkt z košíka zadaním čísla 0 do vstupného poľa "Množstvo" a následným stlačením tlačidla "Prepočítať" alebo kliknutím na tlačidlo x ("Odstrániť") na konci riadku. Po vykonaní požadovaných zmien dostane Kupujúci novú kúpnu cenu kliknutím na tlačidlo „Prepočítať“.
3.2.1.5. Ak Zákazník dokončil vyplnenie svojej objednávky, kliknutím na tlačidlo "Platba" sa dostane do "Pokladne". Zákazník môže zadať svoje fakturačné a dodacie údaje vyplnením polí tu. V prípade, že sa Zákazník už predtým zaregistroval a je prihlásený do Internetového obchodu, jeho údaje sa zobrazia automaticky, stačí vyplniť dodacie údaje, ak sa líšia od fakturačných údajov.
3.2.1.6. Zákazník sa môže vrátiť na predchádzajúci bod kliknutím na tlačidlo „Zmeniť“.
3.2.1.7. Objednávku môže kupujúci potvrdiť predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby“. Touto operáciou dáva Kupujúci Predávajúcemu záväznú zmluvnú ponuku na kúpu všetkého tovaru, ktorý bol vložený do „Košíka“ a zároveň vyhlasuje, že uvedené ceny, množstvá, všeobecné podmienky prevzatia tovar uvedený na webovej stránke, ako aj všeobecné obchodné podmienky týchto zmluvných podmienok sú akceptované.
3.2.2. Predávajúci upozorňuje kupujúcich, že kliknutím na tlačidlo "Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby" kupujúci výslovne berie na vedomie, že jeho zmluvným vyhlásením potvrdením predávajúceho vzniká ponuka záväzná po dobu 48 hodín. po prijatí ponuky, ktorá je ponukou v prípade prijatia, bude kupujúci zodpovedný za platbu.
3.2.3. Kliknutím na obrázok tovaru na webovej stránke môže kupujúci zistiť, či tovar, ktorý si plánuje kúpiť, má alebo nemá na sklade predávajúceho. Informácia o prevzatí tovaru na stránke sa vzťahuje len a výlučne na produkty skladom. O termíne dodania, odovzdania a prevzatia produktov, ktoré nie sú na sklade, sa predávajúci odvoláva na 3.2.6. informuje Kupujúceho podľa ust
3.2.4. Na základe prijatej objednávky predávajúceho zašle IT systém predávajúceho na elektronickú adresu elektronickej pošty kupujúceho elektronickú poštu s potvrdením prijatia ponuky kupujúceho, ktorá obsahuje podstatné náležitosti ponuky kupujúceho, ako je číslo objednávky, názov objednaného tovaru a ceny, ako aj zaevidovanie prevzatia tovaru a zaplatenia protihodnoty za tovar Podľa výberu zákazníka a uvedeného v ponuke.
3.2.5. Zákazník má nárok na 3.2.4. zaznamenať v odpovedi najneskôr do 4 hodín od prijatia elektronickej pošty uvedenej v bode, ak sa z pohľadu Zákazníka musí obsluha tovaru považovať za vykonanú v stanovenej dodacej lehote - a v inom čase nie - a musí uviesť aj túto lehotu. Kupujúci nie je povinný túto podmienku preukazovať ani preukazovať. Ak kupujúci takúto podmienku neoznámi tu uvedeným spôsobom a v lehote, predávajúci koná tak, že túto podmienku ignoruje.
3.2.6. Správca predávajúceho najneskôr do 96 hodín od odoslania potvrdzujúceho e-mailu zašle na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim faktúru vystavenú s obsahom podľa ponuky a informuje držiteľa tovaru o lehote na doručenie tovar - ak sa tento líši od toho, ktorý je obsiahnutý v ponuke a e-maile potvrdzujúcom jeho prijatie - predpokladaný dátum odoslania. Kúpna zmluva vzniká odoslaním tejto elektronickej pošty, pokiaľ kupujúci výslovne neoznámi predávajúcemu, že si neželá uzavrieť zmluvu na základe údajov uvedených v tejto elektronickej pošte. Ak na predaj v 3.2.5. nemôže splniť podmienky plnenia stanovené Kupujúcim, Predávajúci je povinný túto skutočnosť oznámiť, v tomto prípade nedôjde k uzavretiu zmluvy medzi stranami.
3.2.7. Ak predávajúci nepotvrdí prijatie objednávky kupujúceho elektronicky najneskôr do 48 hodín od jej odoslania, kupujúci je zbavený ponukovej povinnosti.
IV. Plnenie zmluvy:
4.1. Dodacie lehoty oznámené Predávajúcim na internetovej stránke www.gazdabolt.hu sú informatívne a môžu byť interpretované a upravované v závislosti od dostupnosti tovaru na sklade. Predávajúci nezodpovedá za dodávky, ktoré sa oneskoria v porovnaní s informatívnymi dodacími lehotami zverejnenými na webovej stránke, ani za škody spôsobené omeškaním.
4.2. Dodacia lehota produktov nájdených v internetovom obchode závisí od množstva dostupných zásob. Ak je Produkt skladom, lehota na odovzdanie Produktu Kupujúcemu (dobierkou alebo odberom na mieste) je 1-7 dní od potvrdenia objednávky. deň. V prípade, že produkt nie je na sklade, Predávajúci určí lehotu na dodanie produktu Kupujúcemu osobitne v bode 3.2.6. informuje Zákazníka s obsahom podľa bodu
4.3. Predávajúci si pri každej svojej zmluve vyhradzuje právo na preddodávku a čiastočnú dodávku (splnenie). V prípade preddodávky alebo čiastkovej dodávky (čiastkového plnenia) je Kupujúci povinný zaplatiť kúpnu cenu v pomere k dodávke (plneniu).
4.4. Objednávky sa vybavujú a doručujú počas pracovných dní v pracovných dňoch od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00. Cez víkendy a sviatky je pozastavené vybavovanie objednávok aj doručovanie objednaných Produktov.
4.5. Po spracovaní objednávky bude pracovník Predávajúceho Kupujúceho informovať telefonicky alebo e-mailom o stave objednaného Tovaru a jeho predpokladanej dobe dodania. Rovnaké ustanovenie platí aj pre Produkty, ktoré nie sú skladom alebo ktoré sú dodávané na špeciálnu objednávku.
4.6. Zmluva je splnená tým, že Predávajúci prevezme tovar do držby, Kupujúci prevezme tovar a zaplatí odplatu.
4.7. Môže ísť o spôsob plnenia, ku ktorému dochádza na strane Predávajúceho
a) osobný odber v prevádzke Predávajúceho otvorenej pre návštevnosť zákazníkov, príp
b) objednaním doručenia na adresu určenú Kupujúcim.
4.8. V prípade požiadavky na doručenie vystavuje dopravný prostriedok a prepravnú službu Predávajúci, avšak na náklady Kupujúceho.
4.9. Na strane kupujúceho úhrada protihodnoty v hotovosti alebo platobnou kartou s odberom poskytovateľom prepravných služieb doručujúcim tovar (na dobierku), v hotovosti alebo platobnou kartou súčasne s prevzatím tovaru na adrese v prevádzke predávajúceho (súčasná platba), alebo v prípade osobného odberu a doručenia pred prevzatím tovaru dátumom operácie bankovou kartou alebo bankovým prevodom (platba vopred). V prípade doručenia na výdajné miesto je možné hodnotu tovaru uhradiť bankovým prevodom vopred alebo hotovosťou či platbou platobnou kartou na mieste odberu.
V. Podmienky plnenia, dodania - prevzatie, námietky
5.1. Predávajúci informuje kupujúcich, že na základe vyhlášky FVM 2010/43 nie je možné dodávať prípravky na ochranu rastlín. Takéto produkty je možné vyzdvihnúť len osobne v našich predajniach.
5.2. V prípade, že dodanie objednaného Produktu prebieha na mieste určenom Kupujúcim, dodanie objednaného Produktu realizuje Predávajúci, prípadne jeho vlastný poskytovateľ prepravných služieb ako subdodávateľ, alebo prostredníctvom zmluvnej kuriérskej služby. Kupujúci je v tomto prípade povinný uhradiť aj náklady spojené s prepravou Produktu. Cena dodania Produktu je uvedená v čase objednávky a v čase jej potvrdenia.
5.3. Dodacia adresa Produktov môže byť iba adresa nachádzajúca sa v rámci hraníc Maďarska. V tomto kole môže Kupujúci požiadať aj o doručenie na balíkové miesto/balíkový automat. Doručenie do balíkového miesta je možné použiť pre zásielky s hmotnosťou do 0-20 kg a do veľkosti 60x60x60 cm. Doručenie do balíkového automatu je možné použiť pre zásielky s hmotnosťou do 0-20 kg a nepresahujúcou veľkosť 71x40x57 cm. Na internetovej stránke predávajúceho si kupujúci môže vybrať zásielkové miesto a poskytovateľa služby pre doručenie do zásielkového miesta. Predávajúci odošle zásielku s uvedením poskytovateľa služby a balného miesta zvoleného kupujúcim. Doručenie a uloženie zásielky, vrátenie zásielky a doručenie zásielky sa riadia zmluvnými podmienkami určenými kupujúcim zvoleným poskytovateľom doručovacej služby, čo kupujúci berie na vedomie výberom poskytovateľa doručovacej služby na balíkové miesto. Predávajúci zabezpečuje, aby sa kupujúci mohol zajtra oboznámiť s podmienkami služby poskytovateľa služby doručovania balíkov. V prípade doručovania na miesto určenia sa zodpovednosť predávajúceho rozširuje aj na doručenie objednaného tovaru na miesto určenia kupujúcim. Predávajúci je povinný dodať zásielku kompletne vyplnený doklad Predávajúci zodpovedá za prípadné chyby vzniknuté v dôsledku neúplného alebo nesprávneho adresovania (napr. poštová schránka). V prípade sporu je predávajúci povinný preukázať, že objednaný tovar doručil na miesto určenia, ako aj čas, kedy bol tovar umiestnený na miesto určenia. Kupujúci zodpovedá za to, že pri preberaní tovaru na výdajnom mieste koná kupujúcim poverená osoba na prevzatie zásielky. Kupujúci je zodpovedný za to, že kódy balíkov a oznámenia, ktoré mu boli poskytnuté pri doručovaní zásielkového miesta, sa nedostanú do vlastníctva osôb, ktoré nie sú oprávnené zásielku prevziať. Je riziko a zodpovednosť kupujúceho, ak zásielku prevezme niekto, kto na to nemá nárok, alebo ak poskytovateľ doručovacej služby odmietne zásielku doručiť osobe žiadajúcej o vyzdvihnutie. Pri doručovaní na balíkové miesto/balíkový automat využíva predávajúci poskytovateľov služieb, ktorí poskytujú možnosť osobného odberu alebo v prípade odberu na balíkovom automate dobierku. 5.4. Predávajúci považuje osobu na dodacej adrese uvedenej Kupujúcim pri dodaní za osobu poverenú dodaním Produktu, náhradného príjemcu, ktorý je okrem dodania Produktu oprávnený vykonať aj právne vyhlásenia súvisiace s odovzdaním.
5.5. Zodpovednosťou kupujúceho je zabezpečiť dodávku, kontrolu množstva a kvality a úhradu tovaru na adresu určenú kupujúcim pri preprave. Kupujúci zodpovedá za škody vyplývajúce z porušenia tejto povinnosti v súlade s pravidlami o zodpovednosti za škody spôsobené porušením zmluvy.
5.6. Kupujúci alebo jeho splnomocnenec je povinný pri odovzdaní tovaru uplatniť akékoľvek kvalitatívne alebo kvantitatívne námietky, ktoré je možné zistiť vizuálnou kontrolou prevzatého Tovaru v čase odovzdania, a porovnať prevzatý Tovar s položkami na faktúre a nahlásiť prípadné nezrovnalosti. Po odovzdaní tovaru budú zmluvné strany považovať položky na faktúre za úplne dodané, ak kupujúci nevznesie námietky.
5.7. V prípade nepodstatného nedostatku, ktorý nebráni účelu použitia dodaného Tovaru, nie je Kupujúci oprávnený odmietnuť prevzatie Tovaru alebo na rovnakom základe odmietnuť zaplatiť kúpnu cenu Tovaru.
5.8. Prevzatím Produktu prechádza nebezpečenstvo škody na Produkte z Predávajúceho, prípadne z osoby podieľajúcej sa na plnení na strane Predávajúceho, na Kupujúceho.
5.9. Náklady na doručenie domov sú nasledovné:
V prípade doručenia na Slovensko, do Slovinska, Chorvátska a Rakúska, pre objednávky zadané na niektorej zo stránok Gazdabolt.sk, Gazdabolt.si, Gazdabolt.com.hr alebo Gazdabolt.at:
Hmotnostný limit (od do) |
Náklady na dopravu |
0-3 kg |
7,35 € |
3,01-10 kg |
8,15 € |
10,01-15 kg |
8,65 € |
15,01-20 kg |
9,30 € |
20,01-25 kg |
9,80 € |
25,01-31,50 kg |
10,50 € |
31,51-50 kg |
19,50 € |
50,01-75 kg |
29,50 € |
75,01-100 kg |
44,00 € |
100,01-150 kg |
63,00 € |
150,01-200 kg |
78,50 € |
5.10. Na predaj je 1 m3 v prípade objednávok presahujúcich objem je účtovaný jedinečný poplatok za doručenie, ktorý je uvedený v bode 3.2.6. informuje Kupujúceho v potvrdení podľa bodu!
5.11. Príplatky za doručenie:
5.11.1. Príplatok za nadváhu: Ak hmotnosť produktu presahuje 50 kg, k poplatku za doručenie sa pripočítava príplatok za nadváhu vo výške 5 750 HUF. (V prípade doručenia balíka vzhľadom na hmotnostné limity nie je možné interpretovať žiadny príplatok za nadváhu) Platí len pre dodávky v rámci Maďarska!
5.11.2. Príplatok za nadrozmer: V prípade, že dĺžka balenia produktu presiahne 2,1 m, bude k poplatku za doručenie pripočítaný príplatok za nadrozmer, ktorého výška je 600 HUF (v prípade dodania balíkového miesta nie je možné vykladať prirážku za nadrozmer z dôvodu obmedzenia veľkosti) Platí len pre dodávky v rámci Maďarska!
5.12. Pri tovare, ktorý nie je možné požadovať doručenie domov a doručenie balíka
horľavé, horľavé materiály,
výrobky označené ako škodlivé pre ľudí,
výrobky so symbolom biologického nebezpečenstva,
živé rastliny
veľkoobjemové balenie produktov
Prevzatie takýchto produktov predávajúci zabezpečuje kupujúcemu len a výlučne pri osobnom preberaní vo svojej prevádzke.
VI. Ceny a platobné podmienky
6.1. Hrubé nákupné ceny Produktov vrátane dane z obratu sú uvedené v Internetovom obchode.
6.2. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne upraviť produkty zobrazené vo webovom obchode a ich ceny, a to najmä v prípade, že z dôvodu zmeny kurzu alebo z iných dôvodov neznámych v čase uzavretia zmluvy dôjde k zvýšeniu nákladov. dochádza na strane Predávajúceho bez navýšenia ceny. Predávajúci je povinný na žiadosť Kupujúceho potvrdiť výšku zvýšenia ceny. Predávajúci je povinný o skutočnosti zvýšenia ceny bezodkladne informovať kupujúceho.
6.3. Po potvrdení prijatia ponuky Kupujúcim (bod 3.2.4) nie sú jednostranné zmeny cien možné.
6.4. Pre objednávky podľa týchto VOP sú možné tieto spôsoby platby:
6.4.1. v hotovosti, bankovou kartou na niektorej z pobočiek Predávajúceho uvedených v týchto VOP, s dobierkou, uhradenou doručovateľovi, bankovým prevodom vopred.
6.4.2. V prípade osobného odberu Produktu na niektorej z pobočiek Predávajúceho uvedených v týchto VOP (aktuálne pozastavené) je Kupujúci povinný zaplatiť kúpnu cenu Produktu v hotovosti alebo prevodom na bankovú kartu súčasne s prevzatím.
6.4.3. V prípade, že Kupujúci nie je schopný zaplatiť kúpnu cenu dodaného Tovaru, alebo ak nie je možné Tovar odovzdať Predávajúcemu z dôvodov, ktoré nezavinil Predávajúci, je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu náklady spojené s obstaraním a dodaním Tovaru. Produkt a vzniknuté škody v súlade so škodami spôsobenými porušením zmluvy.
6.4.4. Platba kúpnej ceny Produktu v splátkach sa môže uskutočniť len na základe samostatného písomného súhlasu Predávajúceho.
6.4.6. V prípade omeškania platby je predávajúci oprávnený účtovať si za dobu omeškania úrok z omeškania vo výške dvojnásobku aktuálnej základnej sadzby centrálnej banky.
VII. Zodpovednosť
7.1. Predávajúci nezodpovedá za následné škody vzniknuté porušením zmluvy, nezodpovedá ani za ušlý zisk či nemajetkovú ujmu, ktorá môže Kupujúcemu vzniknúť. Z dôvodu porušenia zmluvy zmluvné strany nie sú povinné voči druhej zmluvnej strane uhradiť škodu.
7.2. Predávajúci nezodpovedá za to, či môže byť Produkt použitý pre vlastné účely Kupujúceho. Kupujúci je povinný skontrolovať, či je Tovar vhodný pre vlastné účely použitia.
7.3. 151/2003 (IX.22.) na predaj výrobkov. R. a 18/2020. (VI.12.) preberá záruku podľa pravidiel NGM r. Záruka sa nevzťahuje na produkty, na ktoré nie je záruka povinná podľa tu uvedenej legislatívy. (napríklad chemikálie, hnojivá, semená, sadenice rastlín alebo akýkoľvek tovar, ktorého individuálne posúdenie nedosahuje hranicu hodnoty podľa záručných pravidiel)
7.4. Vo vzťahu k poskytovaniu všetkých Produktov, na ktoré sa nevzťahuje záručná povinnosť Predávajúceho podľa vyššie uvedených právnych predpisov, sa Predávajúci riadi Občianskym zákonníkom. 6:159. je zaťažený záručnou povinnosťou podľa §. V prípade týchto Produktov znáša Kupujúci dôkazné bremeno, že vada Produktu existuje v čase plnenia zmluvy.
7.5. V prípade niektorých Produktov, najmä chemikálií, pôdnych kondicionérov, semien, sadeníc rastlín, je Predávajúci zodpovedný za dodávky (množstvo, vlastnosti, zloženie) uvedené na obale produktu. Táto zodpovednosť nemôže byť ťažšia ako zodpovednosť výrobcu produktu.
7.6. V prípade produktov, na ktoré sa nevzťahuje záruka, môže kupujúci požadovať ich výmenu alebo odstúpiť od zmluvy v prípade preukázaného chybného plnenia zo strany predávajúceho. Zmluvné strany vylučujú uplatnenie právnych dôsledkov opravy a zníženia ceny vzhľadom na vlastnosti týchto produktov.
VIII. Vybavovanie reklamácií, zákaznícky servis:
8.1. Akékoľvek námietky súvisiace s objednaným Tovarom je možné uplatniť ústne, písomne, poštou alebo Predávajúcemu na kontaktnom čísle 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15 alebo Predávajúcemu v súlade s 3.2.6. možno uplatniť podaním reklamácie na emailovú adresu uvedenú v potvrdení podľa bodu
8.2. Na prípadné námietky predávajúceho a kupujúceho sa vzťahuje CLV z roku 1997 o ochrane spotrebiteľa. zaobchádzané v súlade s ustanoveniami zákona.
8.3. Reklamácie nahlásené Kupujúcim osobne na predajni Predávajúceho, počas otváracích hodín, musia byť odstránené v čo najkratšom čase. Ak nemožno reklamáciu odstrániť ihneď, je potrebné o reklamácii vyhotoviť záznam.
8.4. Predávajúci prešetrí pripomienky a sťažnosti Zákazníka, či už písomne alebo osobne, a do 30 dní od podania pripomienky alebo sťažnosti bude Účastník informovaný písomne alebo e-mailom rovnakým spôsobom ako oznámenie. Odpoveď musí odkazovať na obsah sťažnosti.
8.5. Ak Predávajúci vyhovie reklamácii Kupujúceho, platí záruka alebo plnenie jeho záručnej povinnosti podľa zákonov a/alebo týchto všeobecných obchodných podmienok. Ak nie je možné splniť záručnú povinnosť (výmena, oprava) ihneď, určí Predávajúci primeranú lehotu na splnenie týchto povinností.
8.6. Ak Predávajúci neuzná reklamáciu Kupujúceho, informuje Kupujúceho o ďalších možnostiach uplatnenia reklamácie, vrátane toho, na ktoré ďalšie orgány sa môže so svojou reklamáciou obrátiť. Predávajúci nepodlieha rozhodnutiam zmierovacieho výboru pre ochranu spotrebiteľa.
IX. Právo na odstúpenie od zmluvy
9.1. Občiansky zákonník § 8 ods. 1 Kupujúci, ktorý je považovaný za spotrebiteľa, má podľa bodu 3 právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Právo na odstúpenie od zmluvy obsiahnuté v tejto kapitole všeobecných obchodných podmienok sa vzťahuje len na kupujúcich, ktorí sú zároveň považovaní za spotrebiteľov. (ďalej len spotrebiteľ)
9.2. V prípade zmluvy zameranej na poskytovanie služieb, ak plnenie začne po vyhlásení v súlade s príslušnými právnymi predpismi, má spotrebiteľ právo zmluvu bez uvedenia dôvodu vypovedať.
9.3. Spotrebiteľ má vyššie uvedené právo na odstúpenie od zmluvy alebo ukončenie
a) ak ide o zmluvu o predaji výrobku
aa) výrobok,
ab) pri kúpe a predaji viacerých produktov, ak je každý produkt dodaný v inom čase, na posledný dodaný produkt,
ac) ak ide o výrobok pozostávajúci z niekoľkých sérií alebo kusov, posledná dodaná šarža alebo kus,
ad) ak sa výrobok musí dodávať pravidelne v stanovenej lehote, odo dňa prijatia prvej služby spotrebiteľom alebo treťou stranou s výnimkou dopravcu, ktorú spotrebiteľ určil;
9.4. (Ustanoveniami predchádzajúceho bodu 1. a) nie je dotknuté právo spotrebiteľa uplatniť si právo na odstúpenie od zmluvy aj v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia produktu.)
9.5. Spotrebiteľ môže uplatniť skôr podrobné právo na odstúpenie/odstúpenie od zmluvy použitím vzorového vyhlásenia, ktoré sa nachádza v príslušných právnych predpisoch a ktoré je tiež označené Predávajúcim v prílohe č. 1 týchto VOP, alebo prostredníctvom jasného vyhlásenia v tomto zmysle.
9.6. Právo spotrebiteľa na odstúpenie/odstúpenie od zmluvy sa považuje za uplatnené v lehote, ak spotrebiteľ odošle svoje vyhlásenie pred uplynutím uvedenej lehoty. Dôkazné bremeno v tomto prípade nesie spotrebiteľ.
9.7. Povinnosti Predávajúceho v prípade odstúpenia od zmluvy alebo výpovede zo strany spotrebiteľa
9.7.1. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy v súlade s vyššie uvedeným (príslušným právnym predpisom), predávajúci mu bezodkladne, najneskôr však do štrnástich dní odo dňa, keď sa o odstúpení dozvedel, vráti celú sumu, ktorú spotrebiteľ ako protihodnotu zaplatil, vrátane nákladov, ktoré s tým spotrebiteľ uhradil. v súvislosti s predstavením.
9.7.2. V prípade odstúpenia od zmluvy alebo odstúpenia od zmluvy predávajúci vráti spotrebiteľovi dlžnú sumu rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ. Predávajúci môže na základe výslovného súhlasu spotrebiteľa použiť na vrátenie peňazí aj iný spôsob platby, z čoho však spotrebiteľovi nemusia byť účtované žiadne ďalšie poplatky.
9.7.3. Ak si spotrebiteľ konkrétne zvolil iný ako najlacnejší obvyklý spôsob dopravy, predávajúci nie je povinný uhradiť vzniknuté dodatočné náklady.
9.7.4. V prípade zmluvy o predaji Produktu môže Predávajúci zadržať čiastku uvedenú vyššie, kým spotrebiteľ Produkt nevráti alebo bez akýchkoľvek pochybností nepreukáže, že ho vrátil, pričom sa berie do úvahy skorší z týchto dvoch dátumov. účtu. Predávajúci nemá zadržiavacie právo, ak súhlasil s prepravou Produktu späť sám.
9.7.5. Predávajúci nesmie od spotrebiteľa požadovať vrátenie obalu Produktu, ani neporušenosť tohto obalu podmieňovať uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy, pokiaľ produkt nie je vhodný na prepravu alebo zaslanie (napr. chemikálie, semená, pôdne pomocné látky) z dôvodu absencia neporušeného obalu.
9.6. V prípade odstúpenia od zmluvy alebo zániku záväzkov spotrebiteľa
9.6.1. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy v súlade s vyššie uvedeným (príslušné právne predpisy), je povinný Tovar bezodkladne, najneskôr však do štrnástich dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť alebo odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúci prevziať Produkt, pokiaľ sa Predávajúci nezaviazal dopraviť Produkt späť sám. Ak z dôvodu odstúpenia od zmluvy spotrebiteľ nezahrnie všetky položky pôvodne dodané k Produktu vrátenému Predávajúcemu, Predávajúci si vyhradzuje právo naúčtovať spotrebiteľovi chýbajúce položky. Vrátenie sa považuje za ukončené v lehote, ak spotrebiteľ odošle Produkt pred uplynutím lehoty.
9.6.2. Spotrebiteľ znáša iba priame náklady na vrátenie Produktu, pokiaľ sa Predávajúci nezaviazal tieto náklady znášať.
9.6.3. Spotrebiteľ je zodpovedný len za znehodnotenie vyplývajúce z používania nad rámec použitia potrebného na zistenie povahy, vlastností a prevádzky Produktu. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť predpísanú príslušnými právnymi predpismi.
9.6.4. 45/2014. (II.26.) Vlád. podľa ustanovení obsiahnutých v ods. 1 a 2 § 29 vyhlášky: § 29 (1) Spotrebiteľ nemôže uplatniť svoje právo (odstúpenie/výpoveď) podľa § 20 ods.
a) ak ide o zmluvu o poskytnutí služby, po poskytnutí služby ako celku, ak spoločnosť začala s plnením s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vzal na vedomie, že stráca svoje právo skončenie po výkone služby ako celku;
b) pri produkte alebo službe, ktorých cena alebo poplatok závisí od možného pohybu finančného trhu, a to aj v lehote uvedenej v § 20 ods. 2, ktorú spoločnosť nemôže ovplyvniť;
c) ak ide o výrobok, ktorý nie je vopred vyrobený, ktorý bol vyrobený na základe návodu alebo na výslovnú žiadosť spotrebiteľa, alebo v prípade, ak ide o výrobok, ktorý bol jasne prispôsobený spotrebiteľovi;
d) pokiaľ ide o výrobok podliehajúci skaze alebo výrobok, ktorý si krátkodobo zachová svoju kvalitu;
e) pri tovare s uzavretým obalom, ktorý nie je možné po jeho otvorení vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny;
f) pri tovare, ktorý je vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
X. Správa údajov, ochrana údajov
10.1. Predávajúci spravuje nasledovné údaje kupujúcich za účelom vzniku a plnenia zmluvy s kupujúcimi, ako aj vymáhania práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy pred úradmi:
a) meno, bydlisko, bydlisko alebo sídlo kupujúceho,
b) kupujúcim určená dodacia alebo doručovacia adresa, ak sa nezhoduje s bydliskom, sídlom alebo bydliskom kupujúceho,
c) Kupujúcim uvedená fakturačná adresa, v prípade potreby aj číslo bankového účtu Kupujúceho,
d) v prípade kupujúceho, ktorý nie je fyzickou osobou, IČO kupujúceho, prípadne iné IČ a prípadne číslo platobného účtu kupujúceho,
e) telefónne číslo a adresa elektronickej pošty Zákazníka z kontaktov vhodných na kontaktovanie;
f) Pseudonym identifikovaný zákazníkom, identifikujúci objednávku, ďalšie identifikačné údaje poskytnuté zákazníkom pri registrácii na stránke www.gazdabolt.hu
g) Objednávky kupujúceho, zmluvy, údaje súvisiace s plnením uzatvorených zmlúv, faktúry kupujúceho, reklamácie, elektronická korešpondencia s predávajúcim.
10.2. Správa údajov Predávajúceho je založená na súhlase Kupujúceho. Predávajúci neprenáša spravované údaje tretím stranám - okrem spracovateľov údajov definovaných v informáciách o správe údajov - a zabezpečuje, aby tretie strany nemali prístup k spravovaným údajom pomocou vhodných, účinných, bezpečných a moderných riešení ochrany počítačových údajov. K údajom Kupujúceho majú prístup iba zamestnanci a spracovatelia údajov Predávajúceho. Trvanie správy údajov je rovnaké ako premlčacia lehota pre nároky vyplývajúce zo zmluvy.
10.3. Informácie o ochrane údajov a správe údajov sú uvedené v týchto Všeobecných obchodných podmienkach č. príloha.
XI. Akcie, zľavy:
11.1. Predávajúci neuplatňuje cenový systém, ktorý je viazaný na nákup minimálnych množstiev konkrétnych Produktov – nezahŕňa minimá podľa balenia/jednotiek balenia – (minimálne množstvo alebo objemový odber), prípadne poskytuje zľavu z ceny v prípade nákupu. väčšie množstvo produktov (množstevná zľava).
11.2. Pre vracajúcich sa a registrovaných zákazníkov môže predajca poskytnúť bodové zľavy. Podľa bodového systému predávajúci pripíše registrovanému zákazníkovi konkrétny počet bodov (bodov Gazda) za každú úhradu zaplatenú kúpou produktu, keď registrovaný zákazník zadá svoj vlastný účet - na základe objednávky zadanej u predávajúceho na www. webovú stránku .gazdabolt.hu. Predávajúci z bodov vytvorí zľavový kupón, ktorý je možné kedykoľvek využiť. Body je možné vymeniť za kupóny v položke menu „moje hostiteľské body“ vo vašom vlastnom účte, potom kupón vytvorený tu môžete uplatniť na mieste platby alebo ho môžete uplatniť bez vytvorenia kupónu naraz kliknutím na tlačidlo "použiť hostiteľské body" v procese nákupného košíka. Ak je hodnota kupónu väčšia ako hodnota zakúpených produktov, systém kupón využije len čiastočne. Na zvyšnú sumu systém vystaví nový kupón, ktorý je možné použiť do 2 rokov.
11.3. Aktuálne podmienky, charakteristiku a rozsah zliav bodového systému zverejňuje predávajúci na internetovej stránke www.gazabolt.hu.
11.4. Poskytovateľ služby môže poskytnúť aj zľavu na základe individuálneho posúdenia.
XII. Záverečné ustanovenia
Predávajúci zverejňuje tieto VOP pre kupujúcich na týchto miestach:
Na internete na svojej webovej stránke (www.gazdabolt.hu), v bývalom sídle, v súčasnosti na adrese Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť ustanovenia týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho. Prípadné zmeny Všeobecných obchodných podmienok predávajúci zverejní aj na vyššie uvedených miestach. Zmenené ustanovenia použije Predávajúci na zmluvy uzatvorené po dátume zverejnenia na jeho oficiálnej webovej stránke. Zmeny a doplnky všeobecných obchodných podmienok nemajú vplyv na podmienky zmlúv uzatvorených pred zmenou.
Kupujúci objednávkou akéhokoľvek Tovaru potvrdzuje, že sa oboznámil s ustanoveniami Všeobecných obchodných podmienok, že od Predávajúceho obdržal úplné informácie v súlade s príslušnými právnymi predpismi a že berie do úvahy ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok, resp. Podmienky sú pre neho záväzné a dodržiava ich.
S ohľadom na ustanovenia neupravené týmito VOP platia zákony platné v Maďarsku.
Neplatnosť niektorých ustanovení všeobecných obchodných podmienok nemá vplyv na platnosť celých všeobecných obchodných podmienok.