INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽOV

 


 

INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Spoločnosť s ručením obmedzeným Obchod a služby (ďalej: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft.)

spotrebiteľ a INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. 45/2014 vo vzťahu k zmluve medzi (II.26.) Vlád. na základe § 11 ods. 1 nariadenia o svojej informačnej povinnosti spotrebiteľovi

a) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. o základných vlastnostiach produktu podľa zmluvy. v jej sídle alebo na stránke www.gazdabolt.hu kliknutím priamo na daný produkt sa dozviete informácie z popisu daného produktu.

b) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. celý názov spoločnosti: INTERNET GAZDA ARUHÁZ Obchodná a servisná spoločnosť s ručením obmedzeným.

c) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. poštová adresa jej sídla: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. telefónne číslo: (+36) 20 967 4211

INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. e-mailová adresa: info@gazdabolt.hu

INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. koná vo svojom mene.

d) Prípadné sťažnosti môžete zaslať na INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. Môžete ho adresovať na Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós.

e) Ste INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. o celkovej výške protihodnoty za výrobok podľa zmluvy zvýšenej o daň, ako aj o spôsobe jej výpočtu, ako aj o všetkých dodatočne vynaložených nákladoch, alebo ak tieto náklady nemožno primerane vyčísliť vopred, uvedenie skutočnosť, že môžu vzniknúť dodatočné náklady, Na stránke www.gazdabolt.hu nájdete informácie jednak kliknutím priamo na daný produkt a jednak na https://www.gazdabolt.hu/ aszf.

f) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. neuplatňuje zmluvy na dobu neurčitú alebo vrátane predplatného.

g) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. nemusíte platiť poplatok za používanie zariadenia (napr. telefón, fax, e-mail) použitého na uzavretie zmluvy umožňujúce komunikáciu medzi neprítomnými.

h) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft., vy a INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. o podmienkach plnenia zmluvy medzi, najmä úhradou a lehotou plnenia, ako aj o spôsobe prípadného vybavenia reklamácie, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. poskytuje podrobné informácie vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré uplatňujú

i) Máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. Rovnako po začatí plnenia zmluvy máte právo vypovedať zmluvu do 14 dní bez uvedenia dôvodu.

Lehota na odstúpenie/výpoveď uplynie 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Máte právo odstúpiť od zmluvy bez určenia dodatočnej lehoty, ak má čas plnenia kúpnej zmluvy vzhľadom na všetky okolnosti súvisiace s uzavretím zmluvy zásadný význam, alebo ak vás INTERNET GAZDA ÁRUHÁZAT informoval o jej zásadný význam pred uzavretím zmluvy a podľa týchto informácií treba zmluvu považovať za takú, ktorá mala byť dokončená v určenom čase dokončenia – a nie v inom čase.

Ak si prajete uplatniť svoje právo na odstúpenie/ukončenie, musíte zaslať jasné vyhlásenie obsahujúce váš zámer odstúpiť/ukončiť poštou na adresu Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós alebo elektronickou poštou na adresu info@gazdabolt.hu. Na tento účel môžete použiť aj vzor vyhlásenia o zrušení/odstúpení nižšie.

Adresát:

Ja, dolu podpísaný, vyhlasujem (vyhlasujem), že uplatňujem svoje právo na odstúpenie/ukončenie zmluvy o predaji nasledujúcich produktov: (uveďte produkty, ktoré sú predmetom zmluvy)

Dátum uzavretia zmluvy:

Meno spotrebiteľa (spotrebiteľov):

Adresa spotrebiteľa (spotrebiteľov):

Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov): (iba v prípade vyhlásenia na papieri)

Dátum:

Môžete tiež vyplniť formulár vyhlásenia o odstúpení/odstúpení od zmluvy na našej webovej stránke (www.gazdabolt.hu) alebo predložiť iné vyhlásenie jasne vyjadrujúce váš úmysel odstúpiť/ukončiť. Ak sa rozhodnete inak, prijatie odstúpenia/výpovede vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom dátovom nosiči (napríklad elektronickou poštou).

Právo na odstúpenie/odstúpenie od zmluvy sa považuje za uplatnené v lehote, ak svoje vyjadrenie zašlete do 14 dní od uzavretia zmluvy. Zodpovedáte za preukázanie, že ste uplatnili právo na odstúpenie/ukončenie v súlade s vyššie uvedenými pravidlami.

j) Ak uplatníte svoje právo na odstúpenie od zmluvy alebo zrušenie, musíte znášať náklady na vrátenie produktu, pretože INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. sa nezaväzuje znášať tieto náklady. INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. tiež vás informuje, že ak uplatníte svoje právo na odstúpenie od zmluvy alebo ukončenie, produkt nie je možné vrátiť poštou.

k) Ak odstúpite od zmluvy po začatí plnenia, suma, ktorú máte zaplatiť pri zúčtovaní, bude vypočítaná na základe celkovej sumy protihodnoty uvedenej v zmluve plus daň. Ak viete preukázať, že celková suma je neprimerane vysoká, pomerná suma sa musí vypočítať na základe trhovej hodnoty služieb vykonaných do dátumu ukončenia zmluvy.

l) Svoje právo na odstúpenie od zmluvy/výpovede nemôžete uplatniť v prípade produktu, ktorý nie je vopred vyrobený, ktorý bol vyrobený na základe vašich pokynov alebo na vašu výslovnú žiadosť, alebo v prípade produktu, ktorý bol jasne prispôsobený vy; pokiaľ ide o výrobok podliehajúci skaze alebo výrobok, ktorý si krátkodobo zachováva svoju kvalitu; pri tovare s uzavretým obalom, ktorý nie je možné po jeho otvorení vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny; aj pokiaľ ide o výrobok, ktorý je vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným výrobkom.

m) Záruka na príslušenstvo, záruka na produkt a informácie o vzorovej záruke:

1. Záruka na príslušenstvo

V akom prípade môžete uplatniť svoje právo na záruku na príslušenstvo?

V prípade nesprávneho plnenia ..., môžete voči spoločnosti uplatniť záručný nárok v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.

Na aké práva máte nárok na základe vašej záručnej reklamácie?

            Podľa vlastného výberu môžete využiť nasledujúce záručné nároky na príslušenstvo:

Môžete požiadať o opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je splnenie vami zvolenej požiadavky nemožné alebo by pre spoločnosť znamenalo neúmerné dodatočné náklady v porovnaní s plnením inej požiadavky.

Ak ste nepožiadali alebo nemohli požiadať o opravu alebo výmenu, môžete požiadať o úmerné zníženie náhrady alebo môžete závadu opraviť na náklady spoločnosti, prípadne ju dať opraviť niekomu inému alebo - v posl. prípad - od zmluvy môžete aj odstúpiť.

Z vami zvoleného práva záruky na príslušenstvo môžete preniesť na iné, ale budete znášať náklady na prevod, pokiaľ to nebolo opodstatnené alebo ak na to spoločnosť neuviedla dôvod.

Aká je lehota na uplatnenie záručného nároku?

Chybu ste povinní oznámiť ihneď po jej zistení, ak je oznámenie podané do dvoch mesiacov od zistenia chyby, má sa za to, že oznámenie bolo urobené bezodkladne. Zároveň by som Vás chcel upozorniť na skutočnosť, že po uplynutí dvojročnej premlčacej doby od ukončenia zmluvy si už nemôžete uplatniť svoje práva zo záruky na príslušenstvo.

Od koho si môžete uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo?

Svoj nárok na záruku si môžete uplatniť voči spoločnosti.

Aké ďalšie podmienky existujú na uplatnenie práv zo záruky na príslušenstvo?

2. Záruka na produkt

V akých prípadoch môžete uplatniť svoju záruku na produkt?

V prípade vady hnuteľnej veci (výrobku) si môžete - podľa vlastného výberu - uplatniť reklamáciu príslušenstva alebo reklamáciu produktu.

Aké práva máte na základe záručného nároku na výrobok?

Ako reklamáciu produktu môžete požadovať iba opravu alebo výmenu chybného produktu.

V akom prípade sa výrobok považuje za chybný?

Výrobok je chybný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti opísané výrobcom.

Aká je lehota na uplatnenie záruky na výrobok?

Svoj nárok na záruku na výrobok si môžete uplatniť do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh výrobcom. Po tomto termíne toto právo stratíte.

Voči komu a za akých ďalších podmienok môžete uplatniť svoj nárok na záruku na výrobok?

Svoj nárok na záruku na produkt môžete uplatniť len voči výrobcovi alebo distribútorovi hnuteľnej veci. V prípade reklamácie produktu musíte preukázať vadu produktu.

V akých prípadoch je výrobca (distribútor) oslobodený od záručných povinností na výrobok?

Výrobca (distribútor) je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak dokáže, že:

- výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci svojej podnikateľskej činnosti, príp

- podľa stavu vedy a techniky nebola vada v čase uvedenia na trh rozpoznateľná resp.

- chyba výrobku vyplýva z uplatnenia právnych predpisov alebo záväzných úradných predpisov.

Stačí, ak výrobca (distribútor) preukáže jeden dôvod na oslobodenie.

Upozorňujeme, že z dôvodu rovnakej závady nie je možné súbežne uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo a na výrobok súčasne. Ak je však váš nárok na záruku na výrobok úspešne uplatnený, môžete si uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo na vymenený výrobok alebo opravený diel u výrobcu.

3. Záruka

V akých prípadoch sa dá vymáhať?

V prípade chybného výkonu.

Aké práva máte v rámci záruky a v akom časovom rámci?

Kedy je spoločnosť oslobodená od záručnej povinnosti?

Spoločnosť je oslobodená od záručných povinností len vtedy, ak preukáže, že príčina vady vznikla po plnení.

Upozorňujem, že z dôvodu rovnakej závady nemôžete uplatniť nárok zo záruky na príslušenstvo a zo záruky, alebo nárok na záruku a záruku na výrobok súčasne, ale inak máte nárok na práva vyplývajúce zo záruky bez ohľadu na vaše právo na záruku na príslušenstvo alebo váš nárok na záruku na produkt.

Záručné podmienky sú nasledovné:

Záručná doba:

a) jeden rok v prípade predajnej ceny 10 000 HUF, ale nepresahujúcej 100 000 HUF,

b) dva roky v prípade predajnej ceny presahujúcej 100 000 HUF, ale nepresahujúcej 250 000 HUF,

c) tri roky nad predajnú cenu 250 000 HUF.

Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania Produktu spotrebiteľovi, alebo ak inštaláciu vykoná INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ alebo jej zástupca.

Ak spotrebiteľ uvedie Produkt do prevádzky viac ako šesť mesiacov odo dňa odovzdania, potom dňom začiatku záručnej doby je deň odovzdania Produktu.

Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté neodbornou inštaláciou Produktu, nesprávnym používaním, inou obsluhou ako je návod na použitie, nevhodným skladovaním, manipuláciou, vandalizmom, ako aj na škody spôsobené živelnými pohromami.

Ak dôjde k oprave Produktu, záručná doba sa predlžuje odo dňa odovzdania do opravy o dobu, počas ktorej spotrebiteľ nemohol pre vadu Produkt používať podľa určenia.

Práva vyplývajúce zo záruky je možné uplatniť so záručným listom, čo nie je podmienené vrátením otvoreného obalu Produktu spotrebiteľom. V prípade neposkytnutia záručného listu spotrebiteľovi sa uzavretie zmluvy považuje za preukázané, ak spotrebiteľ predloží doklad o zaplatení protihodnoty - faktúru alebo pokladničný blok. V tomto prípade je možné uplatniť práva vyplývajúce zo záruky dokladom o zaplatení protihodnoty.

Spotrebiteľ môže uplatniť svoju požiadavku na opravu priamo v sídle INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ, na ktoromkoľvek mieste, pobočke alebo v servise uvedenom na záručnom liste INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ.

Počas opravy môžu byť do Produktu inštalované iba nové diely.

Ak pri prvej oprave Produktu v záručnej dobe uvedenej v tomto záručnom liste INTERNET GAZDA ARUHÁZ alebo Opravovňa zistí, že Produkt nie je možné opraviť, je spotrebiteľ povinný Produkt v rámci záruky vymeniť do ôsmich dní, pokiaľ inak špecifikované. Ak nie je možná výmena Produktu, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ je povinný vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu do ôsmich dní na základe dokladu o zaplatení Produktu – faktúry alebo pokladničného dokladu vystaveného na základe Všeobecného zákona o dani z obratu. - prezentované spotrebiteľom.

Ak sa v priebehu uvedenej záručnej doby Tovar po trojnásobnej oprave opäť pokazí – ak si spotrebiteľ neobjednal inak – a ak spotrebiteľ nepožaduje pomerné zníženie kúpnej ceny a spotrebiteľ si neželá opravu Produkt na náklady INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ alebo si ho nechajte opraviť inou osobou, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ je povinný Produkt vymeniť do ôsmich dní. Ak nie je možná výmena Produktu, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ je povinný vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu do ôsmich dní, ako je uvedené na doklade o zaplatení protihodnoty za Produkt – faktúre alebo účtenke – predloženom spotrebiteľom.

Ak nedôjde k oprave Produktu do tridsiateho dňa od oznámenia žiadosti o opravu spoločnosti INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ, - pokiaľ si spotrebiteľ neobjedná inak - INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ je povinný Produkt vymeniť do ôsmich dní po neúčinnom uplynutí tridsať- denná lehota. Ak nie je možná výmena Produktu, je INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ povinný zaplatiť kúpnu cenu uvedenú na doklade o zaplatení Produktu predloženém spotrebiteľom, na faktúre alebo pokladničnom doklade vystavenom na základe Všeobecného zákona o dani z obratu. , do ôsmich dní po neúčinnom uplynutí tridsaťdňovej opravnej lehoty vrátiť.

Výrobky s pevným spojením alebo ťažšie ako 10 kg, alebo ktoré nie je možné prepravovať ako príručná batožina v MHD - s výnimkou vozidiel - je potrebné opraviť na mieste prevádzky.

V prípade, že opravu nie je možné vykonať na mieste prevádzky, o demontáž a montáž, ako aj o doručenie a vrátenie sa postará INTERNET GAZDA ARUHÁZ, alebo - v prípade požiadavky na opravu overenej priamo v Opravovni - Opravárenský servis.

Ak spotrebiteľ uplatní požiadavku na výmenu do troch pracovných dní od kúpy (uvedenia do prevádzky) z dôvodu nefunkčnosti Produktu, INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ si nemôže uplatniť neprimerané dodatočné náklady, ale je povinný Produkt vymeniť za predpokladu, že porucha bráni zamýšľanému použitie.

n) Popredajný zákaznícky servis a ďalšie služby:

- zákaznícky servis Predávajúceho: Csepeli út 15, 2310 Szigetszentmiklós.

- otváracia doba zákazníckeho servisu Predávajúceho: Po-Št: 8:00 – 17:00 hod.; Ne: 8:00 – 16:00 hod

o) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft.

p) r) INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. týkajúce sa právnych transakcií, ktoré používa

s) INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. nepožaduje zálohu ani iné finančné zabezpečenie.

t) o fungovaní obsahu digitálnych údajov, ako aj o platnom technickom ochrannom opatrení

- Internetové súbory cookie musia byť povolené, aby stránka fungovala

- heslá sú uložené zašifrované

- databázový server je na rozhraní chránenom heslom a firewallom

u) v súlade s vedomosťami, ktoré možno od podniku odôvodnene očakávať o interoperabilite obsahu digitálnych údajov s hardvérom a softvérom;

- obsah stránky je dostupný pomocou moderných desktopových a mobilných prehliadačov (najnovšie verzie Firefox, Opera, Chrome, Explorer)

v) S prípadnými sťažnosťami sa môžete obrátiť na INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. Adresa a otváracie hodiny zákazníckeho servisu sa riadia údajmi uvedenými v bode n). INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. Vaše prípadné reklamácie a námietky voči Všeobecným obchodným podmienkam a CLV z roku 1997 o ochrane spotrebiteľa. zaobchádzané v súlade s ustanoveniami zákona.

w) Máte právo odvolať sa na zmierovací orgán.

INTERNET GAZDA ARUHÁZ Kft. názov zmierovacieho orgánu príslušného podľa jeho sídla: Zmierovacia rada pôsobiaca pod Mestskou obchodnou a priemyselnou komorou Peštianskej župy a župy Érd, alebo skrátene: Zmierovacia rada Peštianskej župy.

Poštová adresa sídla zmierovacieho orgánu je: 1119 Budapešť, Etele út 59-61. II. em. 240.

Korešpondenčná adresa zmierovacej komisie je: Zmierovacia rada Peštianskej župy 1364 Budapešť, Pf.: 81.

Telefónne číslo zmierovacej komisie je (+36-1) 269-0703

E-mailová adresa zmierovacej komisie je: pmbekelteto@pmkik.hu

Hodiny prijímania zákazníkov zmierovacej komisie: od utorka do štvrtka: od 9:00 do 14:00.